Hai , ILYouuu :D



28 JANUARI 2012


Hei , macam tak percaya , dua hari je lagi beb ! Aku nak daftar kolej vokasional then duduk hostel lak tuu .
Lagi satuu , aku tak percaya yang aku dah masuk form4 , dah kena fikirkan bidang kerjaya aku . 
Ya Allah , berikanlah aku petunjuk mu untuk aku lebih berjaya . Aku nak ke arah yang lebih baik , Aminn :>


Alahai blogger , aku rasa untuk bulan januari ni last aku update kao . Jangan sedih eh ? Aku lagi sedih bhai .
Lepas ni , aku dah stay hostel . Nak online , update kao lagi mesti dah takde mase . Then bila dah duduk sana , mesti aku dah biasa dengan hidup takde kao . Mesti kao jadi unsang nanti . Kesian kao kan ? Nanti kalau aku rajin / ada masa untuk kao , aku update lah pasal sekolah baru aku tuu :)

Donn ? Dia pakwe yang paling Gamble aku pernah couple wehh . Kitaorang bahasa aku kao je dari dulu . Simple jek , aku dengan dia takde lah asik gila meroyan nak jeles manjang jek .Tapi sebab kan msg copy kitaorang clash . Aku benci pakai msg copy sekarangg . But lepas ni , aku akan belajar untuk lupakan dia semampu yang boleh . Kalau dia boleh , kenape aku tak boleh , rite ?  Ayied ? hm , EX kedua yang aku sayang jugak . Diaorang jelah yang aku still sayang lagi . Kalau boleh aku tanak musuh dengan diaorang ni . Best dhoe kawan dengan diaorang specially Donn ah . Tapi Donn sekarang belajar dekat Perak , jauh kann ? Takpe lerr , untuk kebaikan dia jugak :D

p/s : Hai , i'm Nur Naqia , student form4 panggilan kedua ke SMV Dato Undang Hj Mohd Sharip , bidang Katering . Insya'Allah saya akan belajar untuk ke arah yang lebih baik , Aminn 

Dah , tu jelahh . Thanks singgah Qieya punya blogg 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan