Hai , ILYouuu :D



Blog blog, Alahai rindu nya wehh. Baru ler dapat update.
Ni pun sepatutnya buat kerja sekolah sekarang.
Tapi tension ah asik nak fikir kerja sekolah tuu . Nak jugak relax kejap.

3 minggu duduk asrama baru sekarang nak bagi balik !
memang tak puas hati XD
Aku dah start belajar sekarang,
Semestinyaa, Subjek katering subjek favourite 
Grrr, aku rindu ah bebudak kelas lama aku
Dalam kelas tu, aku tak tahu nak gelak kuat kuat dengan sape lagi
nak gelak pun rasa malu jek
Belajar dekat sini belum boleh masuk lagi dalam kepale otak aku
Takde lagi kawan yang nak bincang same same sampai faham
Cikgu pun takde macam cikgu SGB ajar
terpaksa lah jugak belajar sendiri
Btw, sekolah sana okayy. 
Aku akan biasa kan diri dekat sana.
kawan kawan semua okay even lain negeri
Sedikit demi sedikit aku dapat simpan kenangan dengan kawan dekat sana
Alhamdulilah, dah hampir sebulan dekat DUHMS.

Dah , Tu jelahh . Thanks singgah Qieya punya blogg 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan