Hai, ILYouuu ;D



Assalammualaikum, Hai stalkerr!

hmm, aku fikir dah ade pakwe ni seronok. Rase lah jugak disayangi.
Tapi same je rasenyaa. Lebih baik singgle? No! aku tak boleh patah balik. 
Kena ingat ni baru mula-mula memang macam ni.
Dia tak buat salah dekat aku, so aku tak leh sakitkan hati dia.

Qieyaa, kau kena faham dia. Takkan 24jam kau nak texting dengan dia.
Dia pun ade kerja lain jugak, bukan dia tak sayang kau.
Takpe qieyaa, kau kena ajar dia tak texing kau. kalau dah biase texting, habis lah dia.
Lepas ni kau dah balik asrama, siape dia nak texting? kau jangan ego lah qieyaaa!

Tapi dia lain. Dia tak same mase aku kawan dengan dia hari tuu.
Sekurang-2 nya keluar tu bagi lah tahu, ni takk.
Kalau aku tak tahu dia keluar, mesti aku dah excited gila siap nak pergi jumpa dia.
Sedih bhai ;(


*aku tak pakse dia sayang aku, aku tak pakse dia nak buat ape. Dia nak kawan dengan sape.
*Lepas ni aku dah balik asrama, aku tak kesah kalau dia bosan. Dia boleh lepaskan aku, kalau dia nak.



maybe a fake smile make me happy



p/s; kalau dah sakit hati, aku suka tidoo ;D


Dahh, tu jelahh. Thanks singgah Qieyaa punya blogg 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan