Hi, LOVE YOU :)


Assalammualaikum. Dah lama jugak tak update blog kan. hmmmmm ni tak tahu kenape tetiba rasa nak bukak blog nak share something. sebab aku rasa aku tak boleh simpan ni sorang. aku betul betul tak kuat untuk semua ni. Aku dah mintak petunjuk daripada yang Maha Besar. Aku dapat petunjuk tuuu, aku kena tinggal kan dia, supaya dia rindu dekat aku. Aku tetap tunggu dia. Aku tahu dia akan carik aku. Tapi dah tiga hari, dia still tak carik aku. Maybeeee memang betul aku tepuk sebelah tangan. Ya Allah, aku betul tak kuat. kenape semua ni jadi dekat aku? aku tak kuat :(

aku sayang dia, Amirul Hisyam. aku tahu dia pun sayang kan aku. cume entah aku pun tak tahu. kenape dia berubah. kenape dia tak carik aku. maybeee dia memang saje nak mainkan perasaan aku. tapi kenape baru sekarang??? hampir 5 bulan couple, 6 bulan kenal? what's mean of all this?? ape salah aku? aku tak mintak apeee. aku cume nak happy dengan dia.


Maybeeee someone tuuu dah amik tempat aku dalam hati dia, ape lah bodoh sangat dia semudah tuu terima orang lain. dia tak nampak ke ape aku dah buat untuk dia, untuk stay kan relay kitaorang, aku betul betul dah tak tahu nak buat apeeee. aku dah give up. aku dah mintak putus semalam, tapi dia tak reply, aku nak tahu jugak reaksi dia. pengecut! ishhhhh. dia tak faham kee yang aku sayang sangat dekat dia. aku benci ahh macam ni. aku cube lupe kan dia, tapi tak boleh, sebab sampai tido pun dia keluar dalam mimpi aku. arghhhhhhhh 


aku harap aku akan kuat untuk semua ni. aku tahu semua ni ade hikmah. sakit itu bahagia. mungkin one day, aku akan bahagia daripada dia. tapi aku nak Amirul tahu yang aku tunggu dia. aku ada, aku akan tetap tunggu. semoga aku akan selalu tabah tunggu dia. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan