Hai , ILYouuu :D


21 MARCH 2012


Yeah. seminggu je lagi wehh. Tak sabar nyaa ;)
Semua orang mesti suka bila birth date dia dah dekat kan? Mesti dah bayang kan macam-2 adiah kan?
And semua orang akan cakap yang dia tak percaye sekejap ni je dia dah besar kan?
Then, mule dah terkenangkan zaman kanak-kanak, zaman yang lepas.
Indahnya saat zaman kecik-2 kan? Bila ingat, mesti rasa nak nangis, nak gelak pun ade ;D

Yes, aku ingat lagi mase aku kecik lagi, ayah selalu bawak 1 family mandi dekat air terjun Ulu bendul.
Aku mandi pakai seluar je, Bila tengok gambar tu rasa malu sangat sbb tak pakai baju.Tkpe, lagi pun mase kecik kan? Lagi lagi, kita 1 family pergi manjing dekat negeri9, aku jatuh dalam sungai. Abang-2 aku gelakkan aku. Then balik aku kena duduk dekat bawah tempat letak kaki. Banyak lagi yang dah jadi sepanjang 16tahun ni. Semua tu simpan jadi kenangan ;)

Ya Allah, aku rindu sangat birthday party aku tahun lepas. Ayah aku banyak habis kan duit untuk semua tu.
Thanks Ayah, Tapi tahun ni mesti tak macam tahu lepas. Aku dah duduk hostel, semuanya berubah.
Birthday tahun ni, bangun pagi dah tak dapat nak peluk ibu lame-2, cium ibu dan ucapkan Terimakasih dekat ibu. Sumpah, rindu sangat saat macam tuu.

Ayah, Ibu, terima kasih sangat lahirkan anor, jadikan anor siapa diri anor sekarang.
Anor sedar anor takde lah sebaik mane, tak mampu nak bagi result yang baik mase PMR 
but utk SPM ni, anor dah tekad nak lebih baik. Anor tanak sia-sia kan duit ayah yang hampir 1000 masukkan kan anor dekat sekolah Rembau tu. Tu belum duit jaga anor daripada kecik lagi kan?
Terimakasih jugak sebab banyak dengar masalah anor, banyak bagi nasihat.
Anor sayang sangat dekat Ayah ibu, Terimakasih sangat

Birthday tahun lepas 

                                                            Dah , Tu jelahh . Thanks singgah Qieya punya blogg 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan