Hai , ILYouuu :D

Hai, lame nya tak update kan? Rindu sangatt nak update, Btw, sekarang aku dah balik 2minggu sekali. Alhamdulilah, makin bebas sikit lah rasanyaa. Hm, dah banyak yang aku tempuh dekat SMV DUHMS tapi semuanya tak same dengan SGB. Aku tak tahu ler mane yang lebih baik. Tapi, yang penting SGB tetap dekat hati aku. Banyak kenangan woo dekat situu.






PBSM? Now, ni unit uniform aku. Mesti tak percaye kan?
K, aku masuk PBSM pun sebab rasenya takde kawad.

Rupanya ade, dan aku terpakse masuk. Makin gelap lah akuu.
Syukur sangat bila dah bertanding hari tuu.
Takde lah nak turun kawad, penat badan tu semua.




K, Aiennn. Rindu dekat diaa. Even 1 sekolah tapi kitaorg takde lah berkepit mcm dulu.
Dia ni aktif dekat SMV, asyik pergi camping jee.
A'ahh, dia lagi gelap daripade aku.



Yang tengah tu Deyraa. 
Alhamdulilah, dengar cite dia dapat sambung study dekat Penang.
Jauh kan? Ye, tersangat lah jauh daripade Melake.
Gonna Miss her so muchhhh.
Entah berape kali lah nanti dapat jumpe Deyra dalam setahun.
Takpe, semua ni untuk mase depan dia jugak.
Now, aku dengan Shida je belum lepas lagi, kitaorg pun tengah berusaha sekarang.
Deyraaa, take care dekat sane. Sayang kau sangat sangattttt.






                                                             Dah , Tu jelahh . Thanks singgah Qieya punya blogg 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan