Hai , ILYouuu :D




Assalammualaikumm, Hai. Sekarang ni pukul 1:13 pagi, Selamat pagi eak ;/


k, dah start cuti 2 minggu. Mase dekat asrama tadi, nak sangat balik cepat. Tapi bila dah sampai rumah, rindu nya dekat katil dorm akuuu. Kawan SMV? hmm, entah lahhh. 
Aku rinduu kawan-II aku dekat Melaka. Yeee, rindu sangattt >,<  Sbb tu aku tak sabar sangat nak balik Melake. Semuanya sbb kawan-II dekat sini.


Bukan aku tak suke kawan dengan korang. Aku tak memilih kawan k. Aku kawan semua.
Tapi korang lain lah, korang tak same dengan kawan-II aku dekat tempat aku.
Budak dorm aku okay jeeee, tapi ade yang aku simpann. Sorry eak.
Yee, memang setiap orang memang berlainan. Tapi dengan korang pun, aku takleh nak jd diri aku dekat sini.
Aku tak suke ahh jadi pendiam, nak gurau pun kaku-II. Sorry, tu bukan sifat akuu
Lagi satuu, korang tak satu kepale dengan aku. Susah bhai nak hidup macam ni.
Tambah lagi, korang yang dengki-II, aibkan orang, ape-II lahh.
Baik tak yah buat ape benda yang baik kita buat dekat sane tuuu.


Yeahhh! nak keluar dengan diaorang semuaa. Lame tak hang macam ni. Aku tersangat lah rindu kan diaorang wehhh. Aku rindu semuanya tentang sekolah aku, cikgu-II aku, junior-II akuu. Nak gurau-II dengan cikgu,gelak dengan diaorang, lepak ramai-II, merayau, sound orang, celebrate semua Event dekat sekolah tuu ramai-II. Hari tu Hari Guru dekat sekolah tuu, terSANGAT lah membosankan wehh. Even ade carpet merah punn, tak setanding Event yang best aku rase selame ni. Sekolah rendah aku pun lagi best lerrrr.  Bila lagi nak rase semua tu balik? jawapan yang tepat ialah TAK AKAN PERNAH LAGI.
sooo, aku hanya mampu berdoa "........................., biarkan lah masa berlalu dengan tidak disedari lamanya"


Ade sebab buat aku kuat still sekolah dekat tuu. Anddd, aku terus bertahan dekat sekolah tuu.
- Parents aku yang dah banyak keluarkan duit untuk aku masuk situu.
- Course yang aku memang nak amik
- Supaya dapat skor result SPM 
- Kata-II semangat teacher Dayah, kawan-II mase aku nak pindah
- Kawan baik aku yang ade dekat sane Shida,  Aien, Zaty, Fida
- aku akan jumpa kawan-II aku sebelum balik sane balik. Sebab supaya hilang rindu aku dekat diaorang


Hope aku still kuat and terus bertahan. Aku sayang sangat dekat Diaorang semuaaaa 


KBYE





                                                                     Dah , Tu jelahh . Thanks singgah Qieya punya blogg 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan