Hai, ILYouuu ;D


Assalammualaikum, Hai stalkerr !

K, semalam (30Mei) aku hang dengan kawan-II aku. Lame bhai tak hang dengan diaorang.
Tapi semalam tak seBest yang sebelum ni, yang mase cuti raye Cina tuu.
Tapi takpe, asalkan aku keluar dengan diaorangg.

K, semalam otw pergi Melake sentral. mestilah lalu depan umah Arwahh.
Rase rindu sangat dekat Arwah bile tengok rumah tuu. 

Yeahh! akhirnya lepas jugak rindu aku nak tengok wayang. 5bulan duduk asrama, 5bulan lah tak pergi tengok wayang.
Movie 'Aku ada kau ada'. Wahh, romantik cerita diaa.
Act, aku nak jugak main bowling semalam. Tapi nak buat macam mane semalam ramai sangat dekat Bowling.
Then, macam lah diaorang nak main kan. Aku pulak nak main sorang-II, sorry to say lahh.

Lepas tuu, lepak padang Dataran Pahlawan. Macam biaselah, pergi padang tangkap gambar, Haha
Tu jelah function padang tu kann?
Then, macamm mane pulak ade Ex aku tu datang tempat aku lepak. Aduhai, semak bhai. Sbb aku malas nak gado dgan dia.
Tibe-II dia tegur aku. Alhamdulilah, rupa nyaa takde lah dia anggap aku musuh. Past is past, k?
Adik aku cakap, dekat sekolah dia baik. Selalu tolong ibu dia nak mengajar.
Hm, dah tu memang tanggungjawab dia, kena lah buat kan?

Balik, tunggu bas bukan main lame. Aduhai, panas bhai.
So, terpakse lah amik teksi pergi Melake sentral. Bila dah sampai, takde bas pergi Masjid tanah pulak. 
Disebab kan nak sampai umah awal, Membazir duit lagi, balik Masjid tanah naik teksi.
Kaye bhai aku semalam, Takpelah, asalkan selamat sampai umah.



k, aku tahu aku dah gemok kan? pendek lak tuu.
Haishhh, takpelah. Asalkan, kitaorang omeyy.
Them make my day, ILove Them  

Dahh, tu jelah. Thanks singgah Qieya punya blogg 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan