Hai, ILYouuu ;D


Assalammualaikum, Hai stalkerr!

Aku manusia biasa, yang dilahirkan pada 21Mac1996 di Port Dickson, Negeri 9.,
Then, aku mula duduk dekat masjid tanah since 2tahun still aku sekarang dah 16tahun.
Aku ni mudah terasa, mudah sakit hati, mudah keluarkan air mate
But, air mate ni akan keluar untuk yang aku sayang.
K, dengan tak malu. aku nak ngaku. Dalam minggu ni dah banyak kali nangis.
Aku takde pakwe so bukan sebab laki. Tapi sebab seorang kawan baik aku.

Entry ni memang khas untuk kau kawan. Sbb ape? Sebab aku nak ngumpat kau satt, haha

K, dia tersangat lah baik dengan aku. Rasa nya kitaorang tak pernah gaduh.
Kalau ade pun, mesti boleh kira pakai jari jelah kan deyraa?
Esok,(sabtu) deyra dah nak gerak pergi sambung belajar.
Act, deyra daftar hari ahad nanti. Tapi sebab jauh ke Penang. Kena bertolak esok.
Macam mane ni? Nanti aku rindukan dia lahh.

 Kenape sekejap nya dah nak sampai hari esokk.
Kenape jauh sangat ke Penang?
Sebab tempat tu jelah paling dekat course yang dia mintak.

Say GoodLuck to Deyraa. Gonna miss her, you know.
I love her more than you know lahh.
Dear God, please bless her.


Gambar ni dah lame dahh.
Deyra yang tengah tu, COMEL kan?
Yeahh, bestfriend like sibling forever

Dahh, Tu jelahh. Thanks singgah Qieya punya blogg 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan