Hai, ILYouuu ;D

(K, takde gambar, line mcm pffttt je)

Assalammualaikum,  Hai stalker!

Dear friend, end our friendship?
K, aku tahu aku je yang tak menghargai Persahabatan tu kann?
Ego aku kuat, aku selfish, nak kau ikut rentak aku je?
Ade eak? Sorry sesangat eh.

Aku takde mase kau susah ke kau yang takde wehh?
Cakap agak sikit bhai.
Kau yang sikit pun tanak kongsi mase susah kau dengan aku.
Kau mane ade nak dengan aku je.
Tapi bile aku kongsi dengan kau, kau cakap aku buat kau kuli batak. ape lah semua.

K, nak kasi tahu ni. ape yang kau cakap aku tu semua ade dekat kau jugak.
Kalau ler boleh copy, aku dah paste dah.
Bila aku dekat sane, aku rindu kau. Tapi bile balik sini, ni aku dapat, takpe lah.

Dah lah, kau tahu kau punya sakit hati je kann?
Aku lagi sakit hati wehh. Sakit sangat-sangat bile balik hostel.
mesti ade je cite panas baripade kau. Thanks kawan.
Tak tahu lah pulak tu salah aku jugak.
Eh, sape suruh kau makan cili banyak sangat jugak, kan dah terasa.
K, tutup cite jelah.
Malas ah nak besar kan benda kecik.

Jangan kaitkan pakwe aku dalam ni k? Dia tak tahu.


K, ILYou friend more than my boyfiee

K, pendek kan entry aku? Kbyeee


Dahh, tu jelahh. Thanks singgah Qieya punya blogg 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan