Hai, ILYouuu ;D


Assalammualaikum, Hai stalkerr!

K, sumpah tak caye aku dah couple dengan sorang ni. 
caye tak caye, dah couple pun. tak leh buat ape dah.
Kate orangg, kalau nak couple jugak. Jangan mengharap kan cinta yang tak pasti.
Lagi lagi orang yang kite kenal dalam Facebook je.
Dalam facebook takpe lagi, ni yang tak pernah jumpa.
Haha, kesian lah dekat kau kalau duk tunggu dia.

Act, aku risau sangat nak couple dengan dia sebab aku kan dah jadi budak asrama.
Kesian jugak dekat dia nanti. sbb bile dekat sane, aku mesti takde mase nak call dia.
Mesti bosan kan? 

And youu? Aku tak tahu ape masalah kau. 
tak pernah berubah or memang tanak berubah lantak lerr.
Yang penting, kau tetap kawan aku.
And aku tanak ler perangai macam budak-II. nak berdengki je manjang.

Dear God, please bless our relationship. Aminn.


Dahh, Tu jelahh. Thanks singgah Qieya punya blogg 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan