Hai, ILYouuu ;D

Assalammualaikum, Hai stalker!

Heee, baru seminggu dah duduk hostel balik dah dapat balik rumah. Macam tak percaye je.
Minggu depan balik lagi. Haissss, best nyaaa ;)

K, ritu balik hostel kan. Terasa sangat macam budak baru masuk. Senang cite mcm first check in hostel dulu laa.
Semua nya jadi pediam, buat hal masing-2, macam tak kenal laaa.
Lagi tak selera makan laaa, Then malam first tu of course tak boleh tido, 
Plus lagi rindu sangat dekat ibu, Family, rumah. Eh, mesti lah pakwe sekali.
Sumpah macam masuk hostel dulu. 
Bila takde selera, selase esok tu aku pun start berpuasa balik. 


Hari first sekolah, pagi-2 lagi aku dah dapat paper Mathematics mid-year exam rituu.
Perghhh menurun siut markah aku. Sains aku pulak boleh gagal, dah 3 kali exam baru gagal sekali.
Then subjek katering ade 2 paper. Penyajian makanan & minuman dah dapat, markah menurun jugak.
Tapi still same jugak markah aku kedua paling tinggi.
Whoaaaa, nak bagi tahu ni aku jadi ketua bengkel untuk kelas cikgu Praktikal.
Hope aku dapat jadi ketua dengan baik k? Doa kan tau.

Hmm, dekat sane kan aku tersangat lah rindu kan Shabi wehh. 
Dari hari ahad tu sampai hari selase aku call dia. Hari rabu dgan khamis tak call.
Lagi pun, dia tak angkat. Dah ler boleh gune public sampai pukul 6 je.
Tapi khamis ramai sangat dekat public sbb nak call parent suruh amik ari jumaat esok tu.
Kan dapat balik, cuti 3 hari lak tuu.

Shabi, aku tak tahu macam mane aku boleh sayang kan kau.
Sedang kan, mule mule aku tak kesah pun relationship kite ni sekejap ke lame.
Doa aku lepas solat pun dah bertambah sejak kau ade dalam hidup aku.
Aku doakan kau cepat elok, and lindungi relationship kite.
Tapi aku tak mengharap sangat sbb aku tahu takde siape boleh tahan couple dgan bdk hostel mcm aku ni.
Lagi lagi stay hostel dekat sekolah aku tu.

Dear Shidaaa, Thanks sangat dengar story aku. 
Aku kuat kan semangat aku dekat sane pun sbb ade kau.
Aku sayang kau sangat sangat wehh


Dah, tu jelahh. Thanks singgah Qieya punya blogg 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan