Hai, LOVEYOU ;D


Monday | 31 December 2012, 8:40 p.m


Assalammualaikum, Hai peeps ;D


HAPPY NEW YEAR? 2013?

Ehem, dah lame tak update blog yang unsang ni. Siapa yang singgah jangan bersin k. Aku tahu blog aku berhabuk sangat. Budak hostel laaa, bussy bussy -,-
Hari ni LAST DAY untuk 2012. Bile dah akhir tahun ni baru rase sekejap nya tahun ni kan. Mase bulan Jun Julai rase macam lame lagi je nak akhir tahun. Lumrah hidup, biasa laaa :)

2012? Tahun yang banyak sangat rintangan hidup aku. Rase macam hidup balik. Iyelaaa, pindah sekolah kan. Bila ingat balik waktu masuk hostel tu kelakar sangat. Kena carik kawan baru, tempat tidur baru, mandi air sejuk, macam-macam laaaa. Yang penting jadi budak hostel belajar hidup berdikari. Huwaaaa, tinggal lagi setahun je dekat Vokasional ERT Rembau tuu. Sabar Naqi ;) Haaa, lagi satu yang tak dapat lupekan mase tahun 2012 ni. Gaduh dengan kawan baik sendiri dalam blog. Farisyaa, Aku mintak maaf k atas salah silap aku. Study hard untuk SPM. Kita boleh :) Kau tetap kawan aku, aku SAYANG kau :* Hmm, panjang lagi kalau nak cerita pasal 2012, Iyelaaa setahun tu bukan satu dua hari. Thanks woo buat kawan-kawan untuk 2012 ni. Ehem, Mohamad Zuhud, Thanks jadi kawan lelaki yang terbaik. Tak lupe jugak Tom's Mohd, Adik angkat baru. Thanks woo jadi adik akak :)

Rase berat hati sangat bila makin dekat 2012 tinggalkan? Aku sikit pun tak rase macam tu sebab aku nak cepat tinggalkan zaman persekolahan aku yang dekat Rembau tu. Wooo, sumpah dah tak tahan duduk Negeri orang. Tapi takut jugak nak masuk 2013 ni, esok lahh. Sbb dah bergelar SPM CANDIDATES. Bapak haihh, kecut perut hati jantung semua lahh. Takut rase cepat sangat mase berlalu nanti. Doakan Allah permudahkan segala urusan aku. Aku nak lakukan yang terbaik, aku tahu aku boleh. I'll try all my best, InshaAllah, amin.

Tak lupe jugak, relationship aku dengan AHMAD AMIRUDDIN ARSYAD. Kesian dia couple dengan budak hostel macam aku ni. Even dia faham, aku tahu lame-lame nanti mesti dia bosan. Kalau kau memang untuk aku, InshaAllah biy kekal lah kita. Kau always buat aku senyum gelak ketawa, belum sakitkan hati aku lagi. Thanks biyy. Aku sayang Kau wehh. 

CHEF BERKEMAHIRAN TINGGI, KELUAR TV. RESTORAN MANJARA FAMILY'S
IMPIAN DAN CITA-CITA *



- JIMMY GIRLFRENN -




Tiada ulasan:

Catat Ulasan