Hi, LOVEYOU ;D



Sunday | 27 January 2012 | 10:38 p.m

Assalammualaikum, Hai peeps :)


Ehem, hai Guys. Naqi is back kayy. Budak hostel dah balik. Ecehh, sekarang ni baru free nak update entry blog. Hmm, lama kan aku tak balik? 3 minggu tak balik, ni cuti pun 3 hari jee, sikit pun tak berbaloi. Geram jee dengan cikgu sekolah tu. Sekolah? Kolej k. Benci sangat bila dah naik taraf kolej. Kena ikut prosuder kolej, peraturan semua dah ketat. Tu tak kesah sangat, yang aku kesah balik wajib sebulan sekali. What the fish, ritee? Takpe laaa, setahun je berkorban. Ingat Naqiaa, tahun ni penting. Lepas tuu, tinggalkan lah pekan Rembau tuu.

Hmm, aku dengan Shida dapat satu dorm. Tapi katil lain-lain lah. Sekarang Shida tidur dengan aku. Nyenyak tidur aku sekarang, bangun lambat. Berbeza sangat waktu form4 dulu. Cehh :) Ehhh, junior form4 dah masuk. Seminggu aku tak fokus SPM sebab orientasi diaorang. Next week ade lagi second intake. Sabar jelah, Naqi. Lepas ni kejar balik yang tinggal ritu. Wish me luck, guys ;)

3 hari cuti? Hmm, seminit pun tak dapat jumpe Arsyad. Dia bussy kerja manjang. Aku pulak, sikit pun tak dapat pegang motor nak pergi jumpe diaa. Sokey, esok balik hostel untuk tinggal lagi 2 minggu. Then cuti raya Cinaa. Hope sangat cikgu amik sekolah ganti, biar cuti lame sikit. Boleh lahh jumpe Arsyad. Aku rindu sangat dekat diaa ;(


- JIMMY GIRLFRENN -



Tiada ulasan:

Catat Ulasan