Hi, LOVEYOU ;D



Saturday | 5 January 2013 | 3:42 p.m

Assalammualaikum, Hi peeps ;)


Ehem, hai Guys. Yeahh, gambar dekat atas tu gambar aku dengan Shida dekat VDUHMS. Kitaorang memang satu sekolah. Rumah pun depan-depan jek. Esok kan pagi-pagi lagi kitaorang dah balik hostel, mulakan cabaran sebagai seorang SPM Candidates. Makna nyaa petang tu, kitaorang dah takde dekat rumah ;( Kalau nampak kitaorang online hari ni, tegor lah yek. Jangan sombong-sombong, esok dah tak tengok kitaorang online lagi. Status aku pun dah takde lagi esok. Sangat penting ye tarikh esok? Hahaha.

Aku bukan tak ready nak balik hostel esok, barang semua dah packing takkan tak ready pulak kan. Yang tak ready nyaa, nak belajar bersungguh-sungguh untuk SPM tu. SPM tu penting bhai. Lagi-lagi aku ni anak perempuan sulong keluarga. Aku nak jadi contoh terbaik untuk adik-adik aku lagi dua orang tu. And mestilah aku nak kejar Impian & cita-cita aku :) Course aku ni kalau nak sambung belajar dekat Uitm paling dekat pun dekat Penang tu haa. Jauh kan? InshaAllah result aku best & dapat pergi ke sana. Amin. Tinggalkan keluarga? Kena laa. Kalau tidak, sampai bila nak berjaya kan? Tu kata Ayah. Yee, ayah sangat prihatin. Dia tak pernah berhenti bagi semangat dekat aku sebab aku sorang je ikut jejak ayah. Seriously aku jealous tengok sijil-sijil ayah pasal Hotel&Katering. Ayah sangat bekerjaya, aku bangga dengan ayah ;) Tapi aku tak tahu lah bila nak selesai masalah dalam keluarga aku ni. Aku tak tahan & aku dah tak kuat. Jauh ke hostel tu cukup buat aku lupakan semua masalah. Hope masalah tu, tak jejaskan pelajaran aku ;)



Ahmad Amiruddin Arsyad? Huh --' Sangat berat woo nak mulakan harian tanpa dia. Tapi aku kena jugak, demi SPM. Dia tak faham? Dia boleh go. Ni mase depan aku. Tapi dia kenalah faham, aku tanak dia go.  Hahaha. Aku sayang sangat dekat dia wehh :) Memang dia bukan pertama dalam hati ni, tapi biar dia jadi yang terakhir. Hope sangat. And biy, kau kena ingat aku selalu. Kalau tak, jangan tanya kenape ni makan dia lah kan, Kalau aku balik nanti jumpa lah ;) Hmm, takecare ye. Kau jangan buat hal & carik pasal. Kerja elok-elok, jangan merungut. Aku dah takde nak dengar rungut kau tu. K, Loveyou!

Bye blogger. Hi to manual diari, budak hostel kan ;)
Nanti balik, aku update blog yekk.

- JIMMY GIRLFRENN -





Tiada ulasan:

Catat Ulasan