Hi, LOVEYOU ;D


Thursday | 3 January 2013 , 11:50 a.m

Assalammualaikum, Hai peeps ;)


Ehem. Yang dengan aku tuu Aqma reekay . Lawa cantik lagi tertawan kann? Dia anak sedare ayah angkat aku. So, jadinya dia ni sedare angkat aku lahh. Kitaorang rapat sangat since aku sekolah VDUHMS tuu. Aku sayang dia sangat wooo. Dia macam akak aku sendiri, dia selalu ade untuk aku dekat sekolah tu selain Shidaa. Tapi 2013 ni aku dah tak jumpe dia dah, dia dah habis sekolah :( Dengan siape lagi, aku nak lepak gelak ketawa gigit-gigit lepas ni. Selalu nya dengan dia. Aku rindu dia wehh :( Hari ni Aqma pergi PLKN , wahh habis lah model aku sorang ni, hitam lah nanti. Malam tadi sempat onthePhone dengan dia kejap, habis jugak lah kredit aku. Hahaha. Dah lame tak dengar suara dia, Sumpah rindu k. Pagi-pagi tadi lagi aku dah text dia, lepas ni entah bile lagi nak text dia. Hmmm, Take care ye sayanggg. Jumpe lagi waktu result SPM  keluar nanti. Loveyou :*


- JIMMY GIRLFRENN -

Tiada ulasan:

Catat Ulasan